Foghúzás Budapesten, a Hegedűs Dental fogászaton

Sürgős foghúzásra van szüksége?

Sajnos a leggondosabb fogápolás mellett is előfordulhat, hogy egy fog menthetetlenné válik, és ki kell húzni. Ön is úgy gondolja, hogy fájó foga menthetetlen már?

Ha valóban menthetetlen a foga, akkor fogorvosi rendelőnkben igyekszünk mindent megtenni, hogy a foghúzás Önnek a legkisebb fájdalommal és stresszel járjon. A foghúzást teljes érzéstelenítésben végezzük. A foghúzás azonban minden esetben csak az utolsó lehetséges lehetőség. Ha van olyan kezelés, ami megmentheti a fogát, akkor ezt érdemes megpróbálni.

Ugyanez igaz a bölcsességfog esetleges eltávolítása esetén is, amelyet akkor javasolunk, ha a bölcsességfog helyhiány miatt nem tud előretörni. Ilyenkor a fog körül gyulladást és fájdalmat észlel. Ez nem csoda, hisz a bölcsességfog nyomja az egész fogsort.

Ha arcfájdalmat, kellemetlen tüneteket észlel, forduljon hozzánk bizalommal!

Több esetben előfordulhat, hogy egy fog megtartására már nincsen lehetőség és el kell távolítani a fogat. Ennek oka lehet

• a nagyon kiterjedt, a csont szintje alá terjedő fogszuvasodás,
  • a gyökércsúcsnál kialakult komoly gyulladás,
  • egy esetleges balesetben eltört foggyökér.

Fájdalommentes foghúzásfoghuzas-fogaszat-fajdalommentes

A Hegedűs Dental budapesti fogászati rendelőjében fogorvosaink mindent megtesznek azért, hogy a foghúzás fájdalommentes legyen Önnek. Ennek érdekében fogászatunkon, ha akut gyulladást okoz az eltávolítandó fog, akkor előbb gyógyszeres kezeléssel fogorvosaink megszüntetik a gyulladást, majd az így megnyugodott fogat fájdalommentesen távolítják el.

Foghúzás után

A foghúzás után alapvetően fontos a seb tisztán tartása, hiszen ettől függ a sebgyógyulás gyorsasága.

A megfelelő szájhigiéniával megelőzheti a fogeltávolítás utáni fertőzéseket.

• Foghúzás után néhány napig ne igyon tejet, és egyéb tejtermékeket se fogyasszon. Ezek lassíthatják sebe gyógyulását.
  • Mellőzze néhány napig az apró magvakat (pl. mák vagy magos péksütemények) tartalmazó ételeket is, mert ezek az apró magvak könnyen bekerülhetnek a lyukba.
  • Ne kerülje ugyanakkor a fogmosást! Már a foghúzást követő napon óvatosan mossa meg kihúzott foga helyét.

A gyors sebgyógyulás után a lehető legrövidebb időn belül elkészítjük Önnek a megfelelő fogpótlást is.

Az eltávolított fogat pótolhatjuk a legmodernebb CAD/CAM technológiával készült

• cirkon vagy fémkerámia koronával,
  • inlay-onlay készítésével.
  • A kiterjedt foghiányokra megoldást kínálunk részleges vagy teljes kivehető fogsorokkal.

cirkon korona és fogpótlás az egyik legtökéletesebb választás a foghiány megszüntetésére. A cirkon korona hasonlít leginkább az élő fogakra, a legmagasabb esztétikai élményt nyújtva.

Ha van remény foga megmentésére

foghúzás-budapest-hegedűs-dental-fogászatSok esetben a legreménytelenebbnek gondolt fogak is kellő hozzá értéssel és kitartással megmenthetők.

Ha van esély foga megmentésére, akkor helyben készítjük el a szükséges panoráma vagy intraorális röntgent (Planmeca), amely segít felállítani a megfelelő diagnózist. Ennek alapján tesz javaslatot a Hegedűs Dental fogászat fogorvosa foga megmentésére, további kezelésére vagy eltávolítására.

Fogorvosaink azt vallják, hogy a foghúzás a legvégső megoldás, amit meg kell előznie a fogak odaadó kezelésének, hogy azok a lehető legtovább megfeleljenek funkcionálisan és esztétikailag is.

A saját fogak megtartására több megoldást kínálunk:

Természetesen a megelőzést sem szabad elhanyagolni. Fontos a rendszeres fogászati ellenőrzés, szájhigiéniai kezelés, fogkő eltávolítás. Mindebben megbízható, szakavatott segítséget nyújtanak Önnek a Hegedűs Dental budapesti fogászati rendelőjének fogorvosai, dentálhigiénikusai.