Ügyfélbarát fogorvosi rendelőt keres fogászati problémájával?

• Azon gondolkodik, hogy melyik fogorvosi rendelőben kaphat magas színvonalú fogászati kezelést?
  • Tanácsokat is szeretne kapni fogai ápolásához?
  • Az is megfordul a fejében, hogy mennyire fog fájni a kezelés?

A Hegedűs Dentalban fájdalommentes fogászati kezeléssel várjuk.

Fogorvosi rendelő várja a Nyugatinál

A Hegedűs Dental fogászati rendelő ügyfélbarát munkatársai számára ügyfeleink fájdalommentes gyógyulása és a vendég kényelme az első számú szempont. Amíg Ön a fájdalommentes kezelésén vesz részt, családtagjai, gyermekei nyugodtan, biztonságban kényelembe helyezhetik magukat akár a nagy képernyős televízióval is ellátott várótermünkben.

Rendelőnkről:

Itt találhatja meg fogászatunkat

Képek fogászatunkról
Képek rendelőinkről

Ha rendbe hozatná a fogait, és csak az tartja vissza, hogy fél a fogorvosi kezelésektől, akkor két jó hírünk van Önnek.

• Egyrészt nincs egyedül a félelmével. Sokan félünk a fogászati kezeléstől.
  • Másrészt viszont nincs mitől tartania, mert kezelése a Hegedűs Dental rendelőjében fájdalommentes lesz.

Nem szeretnénk azzal áltatni, hogy a fogászati kezelés kellemes élmény. Nem az. De fájdalommentes, és csak a feltétlenül szükséges utólagos fájdalommal jár tökéletes fogsorához és felszabadult mosolyához vezető útja.

Miért válassza a Hegedűs Dental fogászati rendelőjét?

1. Fájdalommentes fogászati kezelést kap Budapest belvárosában
    • kedvező áron,
    • magas szakértelemmel,
    • rejtett költségek nélkül.
  2. Nálunk a fogászat és fogtechnika egy helyen, egy kézben van. Nincs egymásra mutogatás, amikor a fogorvos szerint a fogtechnikus, a fogtechnikus szerint pedig a fogorvos hibázott. Ha véletlenül előfordul valamilyen hiba, akkor a Hegedűs Dental hibázott, és javítjuk a hibát. Díjmentesen, Önnek a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozva.
  3. Az egy kézben lévő, magas szakmai színvonalú fogászat és fogtechnika mellé kimagasló technikai színvonalon a legkorszerűbb fogtechnikai anyagokkal dolgozunk.
  4. Személyre szabott kezelési tervének elkészítését világszínvonalú digitális panoráma röntgen és intraorális röntgen segíti.

Fogászati kezelését modern, digitális panoráma röntgen és intraorális röntgen diagnosztikai berendezéseink segítik, a lehető legkisebb sugár terhelés mellett. Fogpótlásait a legmagasabb technikai elvárásoknak is megfelelő CAD/CAM technikával előállított, allergia mentes cirkon alapanyagból készült koronával, vagy fémkerámia koronával a lehető legrövidebb idő alatt készítjük el.

Cirkon Expressz®, leggyorsabb út az Ön mosolyáért

Rendelőnk számára a páciensek elégedettsége az egyik legfontosabb tényező.  Tapasztalataink alapján azt állapítottuk meg, hogy az Ön elégedettségének kulcsa a kifogástalan munkán felül az fogmű elkészülési idejében rejlik. Ennek érdekében létrehoztuk a Cirkon Expressz® szolgáltatásunkat, aminek köszönhetően Ön a lehető leggyorsabb időn belül élvezni tudja cirkóniumból készült fogpótlását.

Válassza a megbízható, biztos szakmai tudást és a kimagasló technikai színvonalat, ami a Hegedűs Dental fogászat budapesti rendelőjében biztosítja fogászati problémájának professzionális megoldását, minőségi kompromisszumok nélkül.

Nálunk az Ön elégedettsége és felszabadult mosolya a legfontosabb. A vezető fogorvostól kezdve a takarító személyzetig mindenki azért dolgozik, hogy Ön a fogászati kezelés után elégedetten, tökéletes, egészséges fogsorral magabiztos mosollyal távozzon rendelőnkből.

Hegedűs Dental fogászati rendelő Budapesten, cirkon korona akciók

Fogászati problémáival forduljon hozzánk bizalommal!

• Keresse fel mielőbb rendelőnket, hogy szakembereink fájdalommentesen segíthessenek Önnek!
  • Mindent megteszünk azért, hogy Ön a fogászati kezelés után elégedetten, magabiztos mosollyal lépjen ki a rendelőből.

Munkatársunk várja a jelentkezését +36-1-783-8746-os telefonszámon, illetve kérjen ingyenes visszahívást az itt megjelenő űrlap kitöltésével.

Rendelőnkről:

Itt találhatja meg fogászatunkat