Fáj a foga, és a foghúzás ára érdekli?

Néha nagyobb a baj, mint gondolná. Ilyenkor bizony elkerülhetetlen fájó foga vagy bölcsességfoga eltávolítása.

A legkisebb problémából is komoly baj tud lenni. Egy szuvas fog kezelésének halogatása könnyen vezethet oda, hogy a fog már nem megmenthető, és el kell távolítani.

Foghúzás mosolyogva

Ilyen esetben fontos, hogy ne essen pánikba, hiszen a Hegedűs Dental szakemberei maximális odafigyelés mellett a legmagasabb szakértelemmel végzik a műtétet.

A szájsebészeti beavatkozásra készülő páciensek sok esetben szorongásokkal, aggodalmakkal várnak a műtétre az esetlegesen felmerülő fájdalmak miatt. Szerencsére megalapozatlan az aggodalmuk, ami persze nem a szerencsén múlik.

Fogászatunkon minden esetben cilinderampullás, tehát erősebb, jobb minőségű fájdalomcsillapítót használunk. Ennek köszönhetően a egészen a beadás pillanatáig steril marad az injekció, és csak minimális esetben merülhet fel gyengébb fájdalom.

Számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb, ezért az érzéstelenítés ingyenes.

Foghúzás, bölcsesség fog eltávolítás árak

Egyszerű fogászati húzás  11.000.
AKCIÓ: 8.990.-
Bonyolult fogászati húzás 13.000.-
Sebészi fogeltávolítás 20.000.- 25.000.-
Sebvarrat készítése 2.000.-
Rendelőnkben készült sebvarrat eltávolítása  2.000.
AKCIÓ: 0 Ft
Nem a rendelőnkben készült sebvarrat eltávolítása 6.000.-
Bölcsességfog eltávolítás – normál 16.500.-
Bölcsességfog eltávolítás – bonyolult 28.000.-
Sinus zárás  35.000.
AKCIÓ: 24.990.-
Implantátum felszabadítás 13.900.-
Fogfelezés 18.000.-
Parodontális kezelések, tasakkezelés alkalmanként/fog 8.000.-

Fájdalommentes fogászati kezelését Ön többféleképpen is fizetheti

Nemcsak készpénzzel, hanem bankkártyával és egészségpénztári kártyával is fizethet fogai egészségéért és felszabadult mosolyáért.

mastercard-hegedus-dentalmaestro-hegedus-dentalvisa-hegedus-dentalvisa-elektron-hegedus-dental

Rendelőnk számos egészségpénztárral szerződésben áll. Amennyiben Ön is tagja valamely egészségpénztárnak a felsorolásból, nyugodtan használhatja fogászatunkon az egészségpénztár által kiállított bankkártyát a kezelés ellenértéknek kifizetésekor.

Szerződött egészségpénztári partnereink listája az alábbi gombra kattintva érhető el.

Szeretné a teljes árlistánkat egyben megtekinteni?