Fogtömés csere Budapesten, a Hegedűs Dental fogászaton

Fogtömés Csere Akció Budapest Hegedűs Dental FogászatRégi fogtömései elszíneződtek már? Vagy mellettük szuvasodás látható?

Esetleg amalgám fogtömései vannak?

• Ha igen, akkor itt az ideje kicserélni fogtöméseit.

Budapesti fogászati rendelőnkben egyáltalán nem használunk amalgámot. Csak fényre kötő, fogszínű, esztétikus fogtöméseket készítünk a legkiválóbb 3M fogászati tömőanyagokkal. Új töméseivel a fogai szépek, egészségesek lesznek.

A közelmúltban komoly viták folytak arról, hogy veszélyes-e az amalgám tömés, a már meglévő amalgám fogtöméseket feltétlenül ki kell-e cserélni?

Az amalgám fogtömés veszélyét az jelenti, hogy a fogtömésből higany szabadul fel, amely mérgező. Fogászati allergológusok véleménye szerint, viszont egy fogtömés nem tartalmaz annyi higanyt, ami mérgezést okozhatna.

Nem szabad ugyanakkor elfeledkezni arról, hogy a higany erősen allergizál, és a szájüregben jellegzetes elváltozásokat, gyakran fogínygyulladást okoz.

Az amalgám allergia jellemző tünetei

• az égő érzés a szájban,
  • fémes íz,
  • fogínygyulladás, az íny vérzése,
  • súlyos esetekben az arcon bőrkiütések is megjelenhetnek.

Ha ezeket a tüneteket észleli, akkor minél előbb meg kell szabadulni az amalgám fogtömésektől.

Amalgám tömés cseréje

A Hegedűs Dental budapesti fogászati rendelőjében régi amalgán fogtöméseit esztétikus, fogszínű, kiváló minőségű 3M™ tömésre cseréljük.

A tömések cseréjénél talán attól tart, hogy árt a fogainak a többszöri töméssel?

• Természetesen minden fogtömés előtt ki kell tisztítani a fogüreget. Le kell polírozni a fogzománc felületeit és ez minimális foganyag vesztéssel jár.
  • Budapesten a Hegedűs Dental fogászati rendelőjében a fogászati kezelés során a fogtömés előkészítésénél nem az épp foganyagot távolítjuk el, hanem csak a szuvasodással érintett, sérült részeket.

Egy fogba mindaddig behelyezhető egy esztétikus fogtömés, amíg elegendő ép foganyag van a koronában ahhoz, hogy a fogtömést megtartsa. Előfordulhat, hogy az ép foganyag már nem elegendő az esztétikai fogtömés elkészítéséhez. Ebben az esetben is a Hegedűs Dental budapesti fogászatán tökéletes megoldásokat kínálunk.
Önnek fogászati problémáinak megoldására.

A kiterjedtebb foghiányokat pótolni tudjuk fogászati rendelőnkben inlay-onlay behelyezésével, amely készülhet a legmodernebb CAD/CAM technológiával akár cirkonból vagy Ceramage-ból is, amelyek nagy előnye, hogy egyik sem allergizál.

Ha a fog helyreállítása már inlay-onlay készítésével sem valósítható meg, a Hegedűs Dental fogorvosai cirkon korona vagy más esztétikai korona felhelyezését javasolják. A cirkon korona fényáteresztő képessége, esztétikai megjelenése miatt az egyik legkiválóbb allergiamentes fogpótlás, mivel nem tartalmaz fémet, így nem vált ki allergiás reakciót.

A Hegedűs Dental fogorvosainak véleménye szerint a legfontosabb a megelőzés a megfelelő szájhigiénia kezeléssel, fogkő eltávolítással, amelyet fogászati rendelőnkben barátságos, megnyugtató környezetben végeznek el Önnek.