Szeretne pontos képet kapni fogai állapotáról?

Fogászati kezelésekor számunkra az Ön felszabadult mosolya az elsődleges. A röntgen felvételek segítségét vesszük igénybe ahhoz, hogy mosolya minél szélesebb lehessen.

Panoráma röntgen felvételek elkészítése

Ahhoz, hogy a legcélravezetőbb és legprofesszionálisabb kezelésben részesüljön rendelőnkben az első konzultáció alkalmával minden esetben javasolt egy digitális röntgen készítése.

Fogai állapotának pontos feltérképezése Önnek nem jelent kockázatot, mert fogászatunk a legmodernebb Gendex és Planmeca röntgen gépekkel felszerelt. Ezért Önt semmilyen káros hatás nem éri a felvétel készítése közben.

A rendelőnk külső megkeresés alapján is el tudja készíteni a röntgen képeket. Ilyen esetben az elkészült digitális fogászati röntgen felvételt vagy email formájában vagy pedig CD lemezre másolva tudjuk az Ön rendelkezésére bocsájtani.

Fogászati röntgen képek értékelése

Fogászati digitális röntgen - Hegedűs Dental

Ha fájdalommentes fogászati rendelőnkben szeretné folytatni az esetleges további kezeléseket, akkor az elkészült képeket nagy tapasztalattal rendelkező fogorvos kollégáink kiértékelik. Az értékelés során Ön megtudhatja, mi áll az egyes  tünetek mögött, és a fogorvos kolléga pontos képet  tud alkotni a kezelés további lehetőségeiről, és egymást követő lépéseiről.

Digitális fogászati röntgen árak

Digitális röntgen készítése fogászati kezeléshez – intraorális 3.000.-
Digitális röntgen készítése fogászati kezeléshez – intraorális + CD elvitel esetén 3.250.-
Digitális OP (panoráma rtg) készítése fogászati kezeléshez 5.000.-
Digitális OP (panoráma rtg) készítése fogászati kezeléshez + CD elvitel esetén 5.250.-
Digitális koponya CT felvétel készítése 20.000.-

Fájdalommentes fogászati kezelését Ön többféleképpen is fizetheti

Nemcsak készpénzzel, hanem bankkártyával és egészségpénztári kártyával is fizethet fogai egészségéért és felszabadult mosolyáért.

mastercard-hegedus-dentalmaestro-hegedus-dentalvisa-hegedus-dentalvisa-elektron-hegedus-dental

Rendelőnk számos egészségpénztárral szerződésben áll. Amennyiben Ön is tagja valamely egészségpénztárnak a felsorolásból, nyugodtan használhatja fogászatunkon az egészségpénztár által kiállított bankkártyát a kezelés ellenértéknek kifizetésekor.

Szerződött egészségpénztári partnereink listája az alábbi gombra kattintva érhető el.

Szeretné a teljes árlistánkat egyben megtekinteni?