Szeretné megmenteni a fogát?

Gyökértömés árakA gyökérkezelés a leggyakrabban használt fogmegtartó kezelés. A gyökérkezelés során a fog lágy része azaz a pulpa kerül kezelésre. Sok páciensünk kérdezte, hogy ez plusz fájdalommal jár-e?

A gyökérkezelés minden esetben a fájdalomtól való megszabaduláshoz vezet. A gyökérkezeléssel enyhül a fertőzött vagy gyulladt pulpa vagy állcsont által okozott gyulladás. Így jól látható hogy a kezelés alatt a legritkább esetekben merül csak fel fájdalom. Természetesen a kezelés utáni néhány napban még fogérzékenység előfordulhat, de a napok múlásával, az érzékenység is folyamatosan csökken, majd elmúlik.

A gyökérkezelt fog nem hal el

A tévhitekkel ellentétben a gyökér kezelt fog nem hal el. Egy gyökérkezelés során csupán a fog belső üregét kezelik. A fogat éppúgy ellátja a fog tartószerkezete, mint a gyökérkezelés előtt, csupán a belső keringése szűnik meg. Ebből következik, hogy a gyökérkezelt fog nem törik le könnyebben. Maga a probléma, egy nagyobb lyuk vagy szuvasodás, ami miatt kezelni kell a fogat. Ez okozza, hogy szerkezetileg meggyengül a fog, és veszít a szilárdságából.Gyökértömés menete

Mitől függ a gyökérkezelés ára?

A gyökérkezelés ára több tényezőtől is függ.

• Az egyik legalapvetőbb ilyen tényező, hogy a fog hány gyökércsatornával rendelkezik.
  • A másik tényező a fertőzöttség mértéke. Egyszerűbb esetben a foggyökér 2 alkalom során kezelhető, máskor a kezdő és a végső alkalom között további tisztításokra, fertőtlenítésre van szükség.

A gyökérkezelés árának pontos meghatározására az állapotfelmérés és a szájvizsgálat során kerül sor.

Gyökérkezelés árak

Gyökér kezelés (első ülés): 1 csatorna 10.000.-
Gyökér kezelés (első ülés): 2 csatorna 12.000.-
Gyökér kezelés (első ülés): 3 és további csatornák 14.000.-
Gyökér kezelés (további ülések): gyógyszeres gyökértömés, átöblítés (egy csatorna) 5.000.-
Átöblítés ( minden további csatorna ) 3.500.-
Végleges gyökértömés: 1 csatorna 10.000.-
Végleges gyökértömés: 2 csatorna 12.000.-
Végleges gyökértömés: 3 és további csatornák 14.000.-
Ideiglenes fedőtömés 3.500.-
Hosszútávú ideiglenes fedőtömés cementből 9.500.-
Fényrekötő ideiglenes tömés 4.000.-
Gyökértömés eltávolítás 10.000.-tól

Fájdalommentes fogászati kezelését Ön többféleképpen is fizetheti

Nemcsak készpénzzel, hanem bankkártyával és egészségpénztári kártyával is fizethet fogai egészségéért és felszabadult mosolyáért.

mastercard-hegedus-dentalmaestro-hegedus-dentalvisa-hegedus-dentalvisa-elektron-hegedus-dental

Rendelőnk számos egészségpénztárral szerződésben áll. Amennyiben Ön is tagja valamely egészségpénztárnak a felsorolásból, nyugodtan használhatja fogászatunkon az egészségpénztár által kiállított bankkártyát a kezelés ellenértéknek kifizetésekor.

Szerződött egészségpénztári partnereink listája az alábbi gombra kattintva érhető el.

Szeretné a teljes árlistánkat egyben megtekinteni?