A fogtömés ára után érdeklődik?

• Érzékeny a foga a hidegre vagy a nagyon édesre?
  • Esetleg letört az egyik foga?

Ne várjon tovább heteket, esetleg hónapokat, amíg újra egészséges foga lesz!

Fogtömés árak rejtett költségek nélkülRohanó világunkban Önnek is egyre kevesebb ideje van? Ha igen, akkor biztos alig jut ideje szája egészségével foglalkozni.

Így sajnos gyakori tünet az, hogy egy fog érzékennyé válik a hidegre vagy az édesre. Ezeknek a tüneteknek a hátterében gyakran a fogszuvasodás áll. A fogszuvasodás az egyik leggyakoribb probléma,  amivel a páciensek felkeresik fogászatunkat. Ön se húzza-halassza sokáig rendelőnk felkeresését, mert foga állapota fogja megbánni.

Fogai szakszerű tömését nem érdemes halogatni. A kezdeti fázisban még egész kis töméssel is meggátolható, hogy egy fog állapota tovább romoljon. A fogszuvasodással minél később fordul fogorvoshoz, annál rosszabbul jár. Halogatásának többszörös ára lesz:

• Minél tovább halogatja, annál nagyobb probléma tud kialakulni, és akkor már a szakszerű kezelésnek a díja is jóval magasabb lehet.

A kezelés fájdalommentes

Sok pácienst a fogtömés előtti érzéstelenítés riasztja vissza a kezeléstől. Talán Ön is emiatt húzódozik felkeresni bennünket?

Nem kell tartania az érzéstelenítő tűtől. A kezeléseket minden esetben helyi érzéstelenítéssel végezzük, a legnagyobb odafigyelés mellett. Ennek köszönhetően szinte nem is fogja észrevenni az érzéstelenítő tű szúrását.

Nem csak a szúrás észrevehetetlen, de a kezelés végén az érzéstelenítés a végösszegben se vehető észre. Az érzéstelenítés észrevehetetlensége nem a véletlen műve, hiszen a Hegedűs Dental fogászaton az érzéstelenítés ára ingyenes.

Budapesti fogászati rendelőnkben esztétikus fényre kötő anyagból készítjük a töméseket. Ennek köszönhetően Ön a tükör előtt állva sem tudja megállapítani, melyik fogát tömték be belvárosi fogászatunkon.

Esztétikus fogtömés árak

Esztétikus tömés készítése: maradó fogban 1 felszín 12.000-
Esztétikus tömés készítése: maradó fogban 2 felszín 14.000.
Esztétikus tömés készítése: maradó fogban 3 felszín 16.000.-
Esztétikus tömés készítése: több felszín, fogfelépítés 20.000.-
Élpótlás készítése fényrekötő anyaggal maradó fogban  18.000. AKCIÓ:14.990 Ft
Nyaki tömés készítése fényrekötő anyaggal 11.500.-
Barázdazárás 8.500.-

Fájdalommentes fogászati kezelését Ön többféleképpen is fizetheti

Nemcsak készpénzzel, hanem bankkártyával és egészségpénztári kártyával is fizethet fogai egészségéért és felszabadult mosolyáért.

mastercard-hegedus-dentalmaestro-hegedus-dentalvisa-hegedus-dentalvisa-elektron-hegedus-dental

Rendelőnk számos egészségpénztárral szerződésben áll. Amennyiben Ön is tagja valamely egészségpénztárnak a felsorolásból, nyugodtan használhatja fogászatunkon az egészségpénztár által kiállított bankkártyát a kezelés ellenértéknek kifizetésekor.

Szerződött egészségpénztári partnereink listája az alábbi gombra kattintva érhető el.

Szeretné a teljes árlistánkat egyben megtekinteni?